تا چند سالگی می توانیم قدمان را افزایش دهیم؟
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

تا چند سالگی می توانیم قدمان را افزایش دهیم؟
نویسنده : تاریخ : 30 / 7 / 1392

پاسخ این سوال را هیچ کس نمی داند و در مورد افراد مختلف متغیر است. اما تخمین هایی وجود دارند. بعضی ها می گویند تا 30 سالگی ممکن است.
افزایش قد آدمی از بدو تولد با سرعت شروع میکند اما بعد از چندین سال رشد آن کم می شود و بالاخره در حدود سن 12 الی 15 که دوران بلوغ آغاز می شود رشد آن دو باره بیشتر می شود در این دوران که آن را جهش رشد می نامند رشد خیلی سرعت می گیرد اما بعد از پایان بلوغ سرعت رشد قدی خیلی کم تر می شود پس هر چه بلوغ دیر تر باشد و بیشتر طول بکشد رشد فرد بیشتر می شود و این هم دست خود آدم است که در مطلب (علل کوتاه ماندن قد) توضیح دادم.
علایم پایان بلوغ نیز عبارتند از پهن شدن بدن کلفت تر شدن انگشت ها و سایر اعضای بدن و شانه ها.رشد مو در صورت و بدن و ...
اما بعد از بلوغ رشد قدی کاملا به پایان نمی رسد این حرف را خیلی از دکتر ها تایید می کنند. پس ما می توانیم قد خود را با روش هایی که وجود دارند بلند تر کنیم و امروزه این کار غیر ممکن نیست. اما تا کی؟
هر چه سن ما بیشتر می شود سرعت افزایش قد ما کمتر می شود و تقریبا بالای سن 30 خیلی بعید است اما نشدنی نیست. اما روش هایی وجود دارند که می توانند قد انسان را باهر سنی 2 تا 5 سانت افزایش دهند.
در ستون فقرات و مفصل های ما فشردگی هایی وجود دارند که با باز شدن آن ها می توانیم قد خود را کمی بیشتر کنیم نیروی جاذبه زمین است که مفاصل ما را به هم فشرده و کوتاه تر می کند پس می توانیم با آن مبارزه کنیم.
چون در فضا نیروی جاذبه وجود ندارد قد فضا نوردان با هر سنی در فضا به طور قابل توجهی بیشتر می شود. ما می توانیم در زمین این کار را به راحتی انجام دهیم.
پس هیچ گاه برای افزایش قد خود نا امید نشوید افرادی هستند که در سن 24 یا 23 سالگی هم به صورت قابل توجهی قدشان بیشتر شده که من آن ها را معرفی خواهم کرد.
 در سال های دهه ی نود یک دکتر تصمیم به افزایش دادن قد یک جوان 20 ساله گرفتند که بعد از تلاش فراوان 30 سانتی متر قد فرد را بلند تر کردن. اما چون روزنامه ها حرفشان را باور نکردند این کار آن ها را چاپ نکردند و فراموش شد.
پس بعد از بلوغ می شود قد را افزایش داد بستگی به تلاش و امید و پشت کار شما بستگی دارد.    





:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: تا کی رشد می کنیم, افزایش قد تا کی ممکن است, تا چند سالگی رشد می کنیم, تا کی امید به افزایش قد است, افزایش قد, سن افزایش قد, پایان افزایش قد چند سالگی است, تا چند سالگی رشد قدی داریم, قد, افزایش قد,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.